crm

CRM personalitzat

La implementació d’un CRM en la nostra organització ens permet la gestió de les relacions dels clients a partir de l’anàlisi de les interaccions d’aquests amb l’empresa ja siguin les compres realitzades, les reunions mantingudes, trucades, correus, reclamacions o incidències. El CRM ens permet l’anàlisi d’aquestes dades i la consegüent presa de decisions a partir d’aquestes interaccions.

Una empresa que utilitza el CRM com a model de gestió es dota d’una unitat d’intel·ligència empresarial per desenvolupar l’empresa a partir de el coneixement dels clients, permetent donar-los l’experiència que ells esperen de nosaltres i aconseguir la seva fidelització.

El nostre CRM no només ajuda a vendre més sinó a vendre millor i aporta a l’empresa eficiència, intel·ligència empresarial i millora de processos en totes les àrees de l’organització.

Sol·licita’ns informació

    He llegit i accepto la política de privacitat.


    Gestiona les relacions amb els teus clients de forma eficient

    Fluxos de treball col·laboratius

    Permet una comunicació més eficaç entre diferents interlocutors i departaments d’una empresa, gestionant des d’un mateix lloc totes les interaccions, millorant la col·laboració i minimitzant riscos i errors.

    i

    Informació clients

    Tota la informació relacionada amb la gestió comercial d’un client unificada. Trucades, reunions, propostes, previsions de vendes, pròximes accions a realitzar, campanyes, etc. Tot l’històric de la relació amb el client en un únic lloc i accessible des de qualsevol lloc.

    Facilitat d'implementació i aprenentatge

    La implantació d’una eina CRM no ha de suposar una dificultat per als treballadors que la vagin a utilitzar. El nostre CRM és una eina que afavoreix una implantació ràpida i un aprenentatge senzill.

    Integració

    El nostre CRM permet la integració amb altres programes de gestió i comptabilitat de l’empresa

    Millora la productivitat de l'organització

    A l’compartir cada departament la mateixa informació de client obtindran la activitat completa de totes les àrees. Eliminant accions innecessàries o repetitives i racionalitzant els processos de l’empresa.

    Escalable

    Mòduls disponibles de facturació, arqueig de caixa, realització de nòmines, proposal center i molt més. El nostre CRM és escalable per atendre les teves necessitats actuals i futures.

    YouTube video

    El CRM dinamitzador de vendes: eficiència i control

    Amb el nostre CRM disposaràs d’una eina bàsica per al teu equip comercial, aportant control, eficiència i coneixement sobre l’estat de l’pipeline o la cartera. A més el CRM ajudarà a l’responsable comercial a analitzar el comportament de les diferents carteres de clients, així com a prendre decisions basades en les dades.

    El nostre CRM accessible des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol lloc, les principals qualitats valorades per l’equip comercial són essencialment la rapidesa, agilitat, facilitat d’ús i la mobilitat.

    Una eficient eina de màrqueting

    Per obtenir el reporti i anàlisi de negoci necessari per a l’adequada gestió de les relacions amb el client, el nostre CRM, a través de l’automatització dels processos clau, emmagatzematge de dades, seguiment de vendes i campanyes promocionals aporta l’anàlisi de dades i la segmentació fonamentals en qualsevol estratègia de màrqueting.

    Una adequada estratègia de segmentació juntament amb l’oportú anàlisi de les dades clau són elements fonamentals per desenvolupar la proposta de valor de la nostra empresa necessària tant en la fidelització de clients com en la captació de nous.

    Sol·licita'ns informació

      He llegit i accepto la política de privacitat.