crm
CRM personalitzat
La implementació d’un CRM en la nostra organització ens permet la gestió de les relacions dels clients a partir de l’anàlisi de les interaccions d’aquests amb l’empresa ja siguin les compres realitzades, les reunions mantingudes, trucades, correus, reclamacions o incidències. El CRM ens permet l’anàlisi d’aquestes dades i la consegüent presa de decisions a partir d’aquestes interaccions.
Una empresa que utilitza el CRM com a model de gestió es dota d’una unitat d’intel·ligència empresarial per desenvolupar l’empresa a partir de el coneixement dels clients, permetent donar-los l’experiència que ells esperen de nosaltres i aconseguir la seva fidelització.
El nostre CRM no només ajuda a vendre més sinó a vendre millor i aporta a l’empresa eficiència, intel·ligència empresarial i millora de processos en totes les àrees de l’organització.
Sol·licita’ns informació
Gestiona les relacions amb els teus clients de forma eficient
Fluxos de treball col·laboratius
Permet una comunicació més eficaç entre diferents interlocutors i departaments d’una empresa, gestionant des d’un mateix lloc totes les interaccions, millorant la col·laboració i minimitzant riscos i errors.
Informació clients
Tota la informació relacionada amb la gestió comercial d’un client unificada. Trucades, reunions, propostes, previsions de vendes, pròximes accions a realitzar, campanyes, etc. Tot l’històric de la relació amb el client en un únic lloc i accessible des de qualsevol lloc.
Facilitat d'implementació i aprenentatge
La implantació d’una eina CRM no ha de suposar una dificultat per als treballadors que la vagin a utilitzar. El nostre CRM és una eina que afavoreix una implantació ràpida i un aprenentatge senzill.
Integració
El nostre CRM permet la integració amb altres programes de gestió i comptabilitat de l’empresa
Millora la productivitat de l'organització
A l’compartir cada departament la mateixa informació de client obtindran la activitat completa de totes les àrees. Eliminant accions innecessàries o repetitives i racionalitzant els processos de l’empresa.
Escalable
Mòduls disponibles de facturació, arqueig de caixa, realització de nòmines, proposal center i molt més. El nostre CRM és escalable per atendre les teves necessitats actuals i futures.
El CRM dinamitzador de vendes: eficiència i control
Amb el nostre CRM disposaràs d’una eina bàsica per al teu equip comercial, aportant control, eficiència i coneixement sobre l’estat de l’pipeline o la cartera. A més el CRM ajudarà a l’responsable comercial a analitzar el comportament de les diferents carteres de clients, així com a prendre decisions basades en les dades.
El nostre CRM accessible des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol lloc, les principals qualitats valorades per l’equip comercial són essencialment la rapidesa, agilitat, facilitat d’ús i la mobilitat.
Una eficient eina de màrqueting
Per obtenir el reporti i anàlisi de negoci necessari per a l’adequada gestió de les relacions amb el client, el nostre CRM, a través de l’automatització dels processos clau, emmagatzematge de dades, seguiment de vendes i campanyes promocionals aporta l’anàlisi de dades i la segmentació fonamentals en qualsevol estratègia de màrqueting.
Una adequada estratègia de segmentació juntament amb l’oportú anàlisi de les dades clau són elements fonamentals per desenvolupar la proposta de valor de la nostra empresa necessària tant en la fidelització de clients com en la captació de nous.
Sol·licita'ns informació