Transformació digital

Gestor de projectes i tasques

Un programa en el núvol que ens permeti gestionar els projectes i les tasques de la nostra empresa i del nostre equip de forma fàcil i des de qualsevol lloc és cada vegada més una eina imprescindible per al correcte desenvolupament de l’activitat d’una empresa.

En Proment som desenvolupadors de el programa Feng Office, un programari de codi obert que es pot integrar amb la major part dels programes de gestió de l’empresa.

Feng Office et permet portar el control dels projectes i les tasques de la teva empresa i dels teus treballadors, analitzar els temps dedicats a cada un, assignar treballs, crear fluxos i, en definitiva, gestionar d’una manera eficient i intuïtiva l’activitat de la teva organització.

Sol·licitar informació

    He llegit i accepto la política de privacitat.


    La nostra solució de gestió de projectes i tasques

    Feng Office li permet la gestió electrònica dels projectes, tasques, i documents de la seva empresa en línia.

    Comuniqueu amb els seus clients, companys de treball, socis de negocis i proveïdors. Organitzi la seva agenda de reunions i comparteixi amb ells tot tipus d’informació.

    Tasques

    Realitza el seguiment de cada tasca, subtasca i fita que siguin part d’un projecte, procés, servei o activitat. Amb recordatoris i alertes que s’emeten sempre que s’acosta la data límit i que l’activitat segueix pendent. Amb un Diagrama de Gant disponible per visualitzar de forma àgil totes elles.

    Fluxos de treball

    Crear simplement processos dels fluxos de treball i assigna responsables, dependències, dates d’inici o finalització de cada tasca i projecte i recordatoris.

    Registre d'hores

    Informes de les hores dedicades a cada tasca o projecte i les empleades per cada treballador a cadascuna d’elles. Seguiment en temps real i en línia de les hores treballades en cada projecte.

    Informes

    Informes estàndard o personalitzats de les hores dedicades per treballador o projecte.

    Filtres per data, treballador, projecte, àrees de treball, etc.

     

    Calendari

    El calendari et permet planificar l’agenda dels teus esdeveniments i reunions, i també et mostra les dates d’inici i finalització de les teves tasques i fites. També es pot integrar amb altres calendaris utilitzats per la teva empresa, com Google Calendar o Outlook.

    E-mails

    Tota la teva informació integrada, inclosos els teus correus electrònics, classificats dins dels clients i projectes correctes per no haver de malgastar temps buscant-los a la safata de correu.

    U

    Recerca i filtres

    Troba el que estàs buscant instantàniament i disminuint radicalment el temps dedicat a recerques de tasques, recordatoris, documents, etc.

     

    Àrees de treball

    A més de gestionar els teus clients i projectes, pots utilitzar les àrees de treball per gestionar els diferents departaments de la teva organització i per millorar la gestió dels permisos d’usuari i grups.

    Mobilitat

    Treballa des de qualsevol lloc o dispositiu amb Feng Office. A més, podràs disposar de l’app personalitzada per treballar amb el teu mòbil i gestionar en tot moment la teva activitat i la dels teus empleats.

    YouTube video

    Feng Office, la nostra solució de gestió de tasques i projectes

    En Proment som especialistes en el programari de gestió de projectes i tasques en el núvol Feng Office. Una potent eina que et permetrà a tu i als teus empleats treballar des de qualsevol lloc amb la màxima eficiència i de forma ordenada i col·laborativa.

    Una eina imprescindible i personalitzada

    Un gestor de projectes i tasques en el núvol que respongui a totes les necessitats de la teva empresa és imprescindible perquè la teva activitat no pari independentment de les circumstàncies.

    Els experts de Proment configuraran la teva Feng Office en funció de les teves necessitats perquè es respongui a el 100% als teus processos de treball i a el dia a dia dels teus empleats.

    Sol·licita'ns informació

      He llegit i accepto la política de privacitat.