Màrqueting Outsourcing

Servei de màrqueting outsourcing

L’externalització de l’departament de màrqueting de la teva empresa amb Proment t’aportarà:

  • Estalvi i Rendibilitat: costos variables en funció de necessitats de client.
  • Professionalitat: garanteix disposar d’un departament de màrqueting professional i en constant evolució plenament integrat a l’empresa.
  • Experiència: El know how i l’experiència dels experts en màrqueting al seu servei.
  • Rapidesa: L’experiència dels nostres experts en Màrqueting permet actuar ràpidament davant les necessitats.
  • Flexibilitat: Flexibilitat per adaptar-se a les necessitats canviants de l’empresa.
  • Adaptació i evolució constant: professionals en constant formació que garanteixen el coneixement i la implementació de les últimes tecnologies en màrqueting.
  • Personalització: Disseny d’estratègies i planificacions personalitzades en funció dels objectius i necessitats de les empreses.

Sol·licita’ns informació

    He llegit i accepto la política de privacitat.


    La nostra metodologia

    b

    Definició

    Definició i disseny d’un pla estratègic i un pressupost anual

    Planificació

    Planificació d’accions i calendari per alinear la estrategía amb els objectius

    Z

    Execució

    Execució de les accions segons estratègia i planificació

    Seguiment

    Seguiment continuat de el pla d’acció, dels resultats i de les desviacions

    Anàlisi

    Anàlisi dels resultats obtinguts i de l’acompliment dels objectius i de l’budget

    Feed-back

    Feed-back i pla de millora de l’estratègia i el pla d’acció

    Aportem valor, coneixement i experiència a la teva empresa

    En Proment disposem d’experts en estratègia i màrqueting titulats que aporten els seus coneixements, la seva formació constant i el seu valor a les empreses que precisen d’un equip de màrqueting experimentat i plenament implicat en el projecte de l’empresa.
    El nostre equip de Màrqueting Outsourcing lidera la definició de l’estratègia i la seva execució en els diferents canals, aportant el màxim valor afegit tant en la definició de l’estratègia com en la implementació de les accions.

    Director de màrqueting

    Actualment, les empreses treballen en un entorn altament competitiu i canviant. Moltes de les funcions de l’màrqueting les tenim externalitzades en una o diverses empreses, però sovint, ens falta una visió de conjunt i, el que és més important, una figura de coordinació entre les diferents àrees de la nostra empresa, els products managers i els serveis externs.

    En Proment posem a disposició de la teva empresa la figura d’un director de màrqueting a temps parcial que dirigeixi, coordini i controli de manera individual l’execució de totes les accions de màrqueting definides i aportant una visió integral a la gerència de la teva empresa.

    El teu director de màrqueting extern utilitzarà tots els recursos de l’empresa com els externs autoritzats per assegurar la realització en temps i forma de totes les accions planificades buscant la màxima rendibilitat i la millor relació cost-benefici per a l’empresa.

    Sol·licita’ns informació

      He llegit i accepto la política de privacitat.